Ett Foto I Timmen 21 juni 2019

Äntligen lyckades jag pricka in ett datum så vi kan vara med. Här kommer min dag.

04.35 väcks av denna lilla huliganen för hon vill ut o kissa.

05.40 vovvarna somna om endast matte är vaken…

6.15 inser att Lingons mat fortfarande behöver tinas lite mer innan det är frukosttime.

7.30 VÄLDIGT missnöjd valp för hon lyckats ta sig förbi kompostgallret men kan inte ta sig tillbaka till mig och Lingon.

8.45 hjälper en kompis och klippa hennes HtM-låt inför debuten i klass 2.

9.28 utnyttjar att valpen sover med att slänga in ett inlägg på instagramkontot som jag har tillsammans med en kollega.

10.30 HEJ! Jag är vaken nu och vill ut o kissa!

11.30 hittar tillslut bilnyckeln så vi kan packa in oss i bilen o köra till föräldrarna en snabbis.

12.30 lyckas hitta var syskonbarnen gömt hårborsten

13.15 miljötränar valpen genom att besöka brandkårens midsommarfirande. Massor med folk och brandbilar var väldigt spännande.

14.30 blandar till vätskeersättning till tjejerna.

15.06 sova för att bearbeta dagens upplevelser.

16.26 tar äntligen tag i att göra proven för att bli tävlingsledare i freestyle och heelwork to music.

17.19 gör mig redo att hugga in på den vegetariska skagenröran.

18.03 tänder ljus till Nikon ❤️

8 reaktioner till “Ett Foto I Timmen 21 juni 2019

Lämna en kommentar