Äntligen..

Under tiden jag inte bodde i min lägenhet gjordes internetabonnemangen om här. Det vill säga att man fick väldigt mycket snabbare internet till lägre kostnad. Men eftersom jag inte bodde här så kändes det onödigt för mig. Och eftersom jag alltid använder google maps när vi kör till tävlingar så har jag ett mobilabonnemang med väldigt mycket surf. Det har gjort att jag har klarat mig med mobilen. Även om jag avstått från vissa saker som jag vet tar mycket surf till exempel så har jag inte varit så aktiv på instagram. Men idag tog jag äntligen tag i det och fixade så nu finns här internet i lägenheten igen. Så nu kommer sakta men säkert alla inlägg som jag skrivit men inte publicerat dyka upp som en del i Blogg100.

Kommentera

