Nu blev det jobbigt…

Jag känner mig väldigt sugen på att testa lydnaden väldigt snabbt efter årsskiftet när startklassen införts. Detta för att få en bra bild var vi står någonstans. Men hittar inget datum som verkar så superbra förrän Falkenberg ska ha sin tävling i början av mars. Tänkte att då får det bli där vi testar. Sen nu när jag satt och tittade lite mer på det så kände jag fan det datumet låter bekant. Tittade på rallytävlingarna och inser att det är då det är dubbla rallytävlingar i Göteborg. Så nu är frågan ska man köra lydnad ena dagen och rally ena eller satsa på rally båda dagarna?

Är ju lite så att det känns som det är extremt stor risk för lottning i Göteborg. Känns ju lite surt att boka boende och så kommer man inte med. Samtidigt känns det fel att prioritera bort rallyn. Har ju redan gjort det en månad innan då jag valt att starta freestyle och htm. Eller har inte anmält mig ännu ”bara” bokat hotell. Men ska ju anmäla oss. Usch får fundera på detta lite känns det som.

Kommentera

