Nu jäklar kör vi…

Igår släppte Mimikry en musikvideo till deras låt Mitt Blod. Deras helt klart bästa låt, en låt som skulle kunna handla om mig. Och en del av refrängen, När jag inte vågar då är du mitt mod, har blivit lite av mitt och Lingons ledmotiv. Så när vi skulle välja låt till vårt freestyleprogram var det självklart att vi skulle välja den. 
När jag såg videon blev jag inspirerad att ta tag i planerande av vårt freestyleprogram. Så nu har satt ihop en plan för det. Nu ska vi ”bara” testa det och se om det funkar och sen träna in det. Sen blir det att testa om det funkar på tävlingen i Göteborg, gör det inte det får vi ändra det till tävlingen i Hässleholm. Känns skönt att kommit liten bit på vägen. Nu är det bara en plan för htm-programmet som ska göras också…

Kommentera

