Slagit i huvudet på riktigt…

Tror jag att Lingon tycker om matte just nu. Som stor musiknörd har jag många gånger sneglat åt freestyle och heelwork to music. Men eftersom knappt finns några kurser eller inga tävlingar i det här nere i landet har det blivit att jag testat det. Samtidigt som jag inte vet om jag verkligen är den där showiga personen som det känns man bör vara i den sporten. Men idag dök denna bild upp på Facebook. 


Nu när det äntligen finns en tävling här nere måste vi ju bara testa. En anmälan är inskickad på en onlinekurs i freestyle och en i heelwork to music så får vi se vilken av sporterna som passar oss bäst. Just nu sitter jag och tittar för fullt på olika klass 1 program för se vad man ska ta och hitta på. 

Känns som det är mycket som man har nytta från rallylydnaden som backningen, snurra och sidbytesskyltarna. 

Sen är ju det där vad man ska välja för musik? Rent spontant känns det ju som om Team Mimikry borde välja en Mimikry-låt eller kanske Sekundärångest med Thomas Järvheden då det känns stor risk att folk ska känna så när vi är inne på plan.. 

Ska bli spännande detta och se om vi vågar. 

En reaktion till “Slagit i huvudet på riktigt…

Kommentera

