Ett Foto I Timmen 20 mars 2016

Är på kurs med min hund så var lite trött så kom inte på förrän nu när vi kom till hundarenan att det var efit-dag. Så vi börjar nu..

  
9.00 nu kör vi.

  
10.40 nyttig chokladboll som belöning till matte efter första träningspasset.

  
11.17 Lingon vilar upp sig inför nästa träningspass.

  
12.46 nya nyttiga kakor att smaka.

  
13.24 precis gjort pass nummer två för dagen. Var hur kul som helst man fick testa något moment som gjorde att man fick springa som en idiot för att hitta godis och sen testa något konstigt där man bara skulle ligga eller sitta…

   
15.08 hejdå hundarenan. Ses en annan dag

 
16.46 Äntligen hemma. Tog lite extra tid med en trafikolycka och ett stopp för påfyllning av bensin. 

   
17.47 Tinar ny mat till vovven. 

 
19.13 Tittar på Ink Master

  
20.06 nu degar vi i soffan innan det är tid för att sova. 

5 reaktioner till “Ett Foto I Timmen 20 mars 2016

  1. Men så roligt att hitta en pappis här på Efit. Annars brukar jag vara ensam om det…
    Rallylydnad, är det det du tränar? Tyvärr aktiverar jag inte min hund mer än agility i skogen på egen hand eftersom jag bor långt ute på vischan. Men vi trivs, både jycken Blinka och jag!
    Glad Påsk på er!

    Gilla

    1. Vad kul att du också har en pappis =) Rallylydnad är vår huvudsysselsättning men det senaste året har lydnaden smugit sig in i våra liv så nu tränar och tävlar vi både rally och lydnad. Så denna helg var väldigt kul då det tränades rally en dag och lydnad en dag.

      Gilla

Kommentera

