10 årspresenten fixad

Snart fyller mitt lilla aprilskämt 10 år så det är tid att ta tag i hennes födelsedagspresent. Har ett tag tänkt att det behövs fyllas på i hennes burk med torkat köttugg. Eftersom vi ska på kurs i helgen kan jag inte till Malmö Int för att shoppa så blev det jakt på nätet. Målet var att hitta Pommys hjortkött. Hittade även att de tagit fram i fasan och vildsvin. Tyckte det verkade spännande men tyvärr hittade jag ingenstans där de fanns alla tre. Men hittade massa annat kul som jag vet hon gillar på Vetzoo så det blev att jag beställde där. Nu väntar vi med spänning på paket. 
  

Kommentera

