Ska man?

Som musiknörd och hundnörd har jag ett tag funderat på att kombinera dessa två intressen och gå en kurs i freestyle och/eller HTM. När jag gick steg 1 i Ditt bästa jag så anmälde jag mig i en helgkurs i just detta för att utmana mig själv. För även om jag tycker det verkar kul att testa så vet jag inte om jag skulle känna mig bekväm i att bjuda på sig själv på det sättet. Tyvärr blev denna kurs inställd men jag har sneglat lite på en onlinekurs i det, men för några dagar sedan dök där upp en kurs i det på en av brukshundsklubbarna som vi är med på. Blev lite sugen att hoppa på. Men den stora frågan är har man tid att lägga till ytterligare saker att träna på? För att försöka starta upp något av det kräver ”ganska” mycket tid. Så vet inte riktigt. Men det tåls att funderas på.

Kommentera

