Ett Foto I Timmen 7 mars 2016


Oj helt glömt bort det där att fotografera. Men vid 8.25 kom jag med vovven till mamma.

8.45 steg jag in på jobb.

9.30 åkte på kulturombudsmöte och där var jag till 11.30 sen var jag på jobb resten av dagen.

17.30 hämtar en överlycklig vovve hemma hos mamma o pappa.


18.05 parkerar bilen här hemma.


19.44 tror vi är lika döda båda två nu så här händer inte mycket. Blev ju inte riktigt ett foto i timmen, men funkar ju inte med ens jobb.. Även om det mest blivit att jag suttit i möten hela dagen…

7 reaktioner till “Ett Foto I Timmen 7 mars 2016

Kommentera

