Oj, jag råka…

Jag har under hösten gått Eva Marie Wergårds onlinekurs Ditt bästa jag, en kurs i tävlingspsykologi. Om typ två veckor börjar jag steg två. För ett tag sedan såg jag att hon skulle hålla en helgkurs där teori och praktik skulle blandas. Kände att det var något som jag ville gå, men kändes för långt att åka så det sket sig. Idag när jag var allmänt borta i min migrän satt jag och slötittade på Facebook och plötsligt dök där upp en länk från Agilityfabriken om att de ska ha just en sådan kurs. Så skickade in en anmälan väldigt snabbt, kanske för snabbt för insåg sen när jag kollade bekräftelsen att jag hade missat ett s, den tangenten är lite knäpp ibland på min dator, i min mail. Men skickade ett meddelande till dem via Facebook så de skulle fixa till det. Så ska bli sjukt kul att få lyssna på henne live.

Nej, nu ska jag nog sova. Om det går. Fick vara hemma från jobb idag, med ett extremt migränanfall och när man inte får ta tabletter så är det ingen bra kombo. Men imorgon är det operationsdagen. Usch känns inte alls nervöst eller så, men ska bli skönt att få det fixat.

Kommentera

