Glömmer dig aldrig…

Jag kan fortfarande inte förstå det. Hur kunde det hända? Du som var så pigg den där dagen. Som du sprang runt i trädgården den där dagen.

Idag har det gått 4 år sedan Lingon väckte mig i panik klockan 4.20. Jag förstod att något var konstigt men vad visste jag inte. Helt plötsligt var vi tvungna att klar oss utan dig älskade Tessan, vår bästa vän. Vi kände oss båda, och gör det fortfarande, vilsna utan dig. Fyra år senare och vi saknar dig fortfarande så det gör ont. Kan inte tänka eller prata om dig utan att jag får tårar i ögonen. Jag hoppas att du förstår hur mycket vi saknar dig och hur du är med mig i tankarna flera gånger varje dag. Jag älskar dig min underbara Tessan!

 

Kommentera

