Besviken…

Imorse kändes det väldigt jobbigt att gå upp när det var tid för Pretty Little Liars. Funderade på att skita  det, men samtidigt vill man ju veta hur det går så masade mig upp. Men som sagt man saknar att kunna se alla avsnitt på en gång som jag brukar se den serien. Så igår blev jag väldigt glad då där i mitt Facebook-flöde dök upp en annons från Netflix om att man kunde se Pretty Little Liars där. Har tänkt på att gå med där eftersom de bjuder på en gratis månad när man registrerar sig, så tänkte jag skulle göra det lagom till jag kommer vara sjukskriven. Men blev nu istället. Fast blev väldigt besviken, visade sig att de bara hade säsong 1. Istället blev det att jag tog itu med att titta på Orange Is The New Black säsong 3. Såg två avsnitt men tror jag sparar resten till efter operationen, får se om jag lyckas hålla det.

Kommentera

