En kul grej

Jag hat tidigare konstaterat att Lingon kan inga trick. Känns lite tråkigt. Har en tanke om ett som jag vill lära henne men vet inte hur jag ska gå tillväga för att genomföra det. Så får fundera lite till hur jag ska genomföra det. Men sen dök det upp ett klipp i mitt Facebookflöde på en katt som ringde på en klocka, ensån klocka som brukar finnas i affärer o receptioner som man kan ringa på om där inte är någon i kassan, och fick då godis. Tanken föddes då om att lära Lingon det. Skickade en utmaning till Maria och Ivy om vi skulle lära vovvarna det. Så klart var hon på 😃 känns som det kan vara bra sysselsättning när jag är sjukskriven. Får hoppas det går vägen. Pappa ska upp till stugan i veckan och där finns en sådan klocka som han ska hämta hem till mig. Sen jäklar ska träningen börja.

Kommentera

