Shoppat ”lite”

Inte långt från där jag bor finns en hemmakvällbutik. Tänkte gå in där i helgen för att kolla en sak men möttes av skyltar om att de gått i konkurs så det skulle vara utförsäljning denna vecka där allt säljs ut till halva priset. Något sådant kan man ju inte missa så jag gick dit i måndags efter jobb. Klockan var då strax efter 18 när jag kom dit tydligen stängde de 18 suck. Så igår skyndade jag mig massor hem från jobb så då hann jag 😃 var ”ganska” uttömt. Godiset var nästan helt slut, men gjorde inte så mycket för det var filmer jag var intresserad av. 
Satsade lite på att handla sådana serier som andra har snackat om är bra men aldrig blivit av att jag sett. De flesta var gamla hyrfilmer så de kostar bara 40:- styck. Så då blev det en del. Men kunde blivit värre. Har på den senaste tiden tittat lite på NCIS och de hade ju säsong 1-9 bland de billiga boxarna. 
Detta var vad jag fick med mig hem…
  

Kommentera

