Så besviken

Har ett tag sneglat på olika sådana hemliga boxar med hundgrejer som man kan beställa från olika företag. Hade bestämt mig för att beställa från ett företag men sen kollade jag på instagram och insåg att det inte var typ inget som Lingon skulle tycka var roligt.

Men för ett tag sen gjorde jag en beställning hos Animail. Passade då på att beställa en Anibox. Eftersom det var vissa grejer jag beställde som var slut tog det ett tag innan jag fick min beställning, men i måndags dök paketet äntligen upp. Något som de skrev var att de inte gjorde någon indelning ´som många företag gör utan boxen skulle passa alla storlekar. Så det första man såg när man öppnade lådan var en leksaksstruts, kändes som nästan som den var lika stor som Lingon.

 

Måste säga att jag blev väldigt besviken på boxen. Väldigt mycket leksaker. Fick iofs en roadkilleksak i lite mindre storlek så den tror jag ska gå hem med tanke på hur mycket Lingon älskar sin andra sådan. Men annars kändes den mest meeehhh tyvärr..

Kommentera

