Återvinna serier

Den senaste tiden har jag börjat titta om olika serier som jag har på dvd. Innan tog jag mig genom Scrubs. Var kul att se igen även om det inte var den där länge sedan känslan då man fortfarande i perioder kan se det på tv.

Nu har jag istället börjat se om Ugly Betty. Det är verkligen kul då jag inte sett den sedan sista boxen kom ut på dvd och det måste ju vara några år sedan. Sen tycker jag det är väldigt spännande när man ser om en serie att allting händer mycket tidigare än man trodde.

Kommentera

