Annas loomverkstad

För ett tag sedan började jag så smått att göra loomarmband på beställning. Kände att jag inte kunde fortsätta att tillverka miljarder armband till mig själv, men det var för kul för att sluta. Än så länge är det 7 armband som jag gjort på beställning.
För att nå ut till fler tog jag idag äntligen tag i det och gjorde en Facebooksida för att ha något ställe där jag kan lägga ut armband jag gör och fler hittar mig och gör beställningar 🙂

Så gå gärna in och gilla sidan Annas loomverkstad och skicka en beställning eller fler 😉

Annas loomverkstad

Kommentera

