Borde skärpa mig…

Känns som det återigen är hundra år sedan jag skrev här. Men orken har verkligen inte funnits där. Är så galet trött just nu.

Och när man inte är så trött så hjärnan bara kan tänka öööhhhhh så är man orolig för Lingon. Börjar misstänka att hon återigen har ont, men inte på det sättet som innan för hon reagera inte när hon får massage. Men hon visar tydligt i sina handlingar. Hon är återigen väldigt trött i perioder, vill inte hoppa upp i stolar eller sängen. Något hon alltid gjort trots hon inte får. Har fått för mig att det är något i bakbenen, men vet inte vad. Hade redan innan tänkt gå till sjukgymnasten som vi gick till i våras när jag har semester innan jag börja på mitt nya jobb för att kolls hur hon mår massa träning och tävling som det har blivit sen hon blev friskförklarad. Men i helgen mådde hon sämre igen så i måndags ringde jag till djursjukhuset för att boka tid. Tyvärr fick vi inte tid förrän 5 november 😦 men nu känns hon som vanligt igen. Så nu vilar vi oss i form inför fredag då vi ska upp till Hanna för att bli drillad i mästarklasskyltar 🙂

Jag har faktiskt anmält oss till mästarklass nu. Åhus ska i mars ha en inomhustävling där de bara arrangerar mästarklass men fyra stycken. Så har anmält mig och Lingon till alla. Mest för att känns som man får bättre chans då om det blir lottning. Kollade precis vilka som var anmälda och känns lite konstigt att man plötsligt ska få lov och tävla i samma klass som de. Nu ska vi ”bara” lära oss bärande av föremål, att man stannar kvar när matte springer iväg och stå i honnören. 🙂

mästarklass

Kommentera

