Rörigare och rörigare

När mitt medlemskap o CDON+ började gå ut förbeställde jag massa serier och ny har de så smått börja trilla in. Som en tidig födelsedagspresent fick jag i fredags säsong 4 av Pretty Little Liars och säsong 7 av Big Bang Theory.

Just nu är jag mitt uppe i Pretty Little Liars. Känns väldigt förvirrande med alla nya saker man får reda på hela tiden. Och man kan ju inte fundera på hur ska de lyckas klara upp allt i serien. Och hur lång tid ska det ta för dem att göra det? Fast inte mig emot det är en bra serie 🙂

Pretty little liars

Kommentera

