Mycket nu…

Usch har varit alldeles för mycket den senaste tiden. Stressigt på jobb, leta nytt jobb, gå på massa intervjuer, men det ledde tillslut till att jag fick ett jobb som jag ville ha 🙂 så den 13 november gör jag min sista arbetsdag på mitt jobb sen efter efter jag plockat ut min semester börjar jag på nya jobbet den 24 november. Ska bli grymt spännande men kommer sakna barnen och kollegorna på nuvarande jobbet.

Sen mitt i allt detta har man en hund som man ska hinna träna och tävla med. Förrförra helgen lyckades vi plocka två kvalificerande resultat i avancerad så nu behövs det bara ett till sen är vi i mästarklass. Hur sjukt känns inte det. På tävlingen på söndagen lyckades vi dessutom för första gången hamna på prispallen då vi hamnade på delad tredjeplats 🙂

Sen har det varit massa annat i kombination med en period då jag sovit så fruktansvärt dåligt så varken tid eller orken har funnits till bloggen. Så känns som jag har miljarder saker att skriva om, mail att svara på och annat att ta tag i nu. Ska försöka beta av det sakta men säkert nu.

Lingon

 

Kommentera

