Hoppfull…

Måste säga att nu har besvikelsen från tävlingen i lördags lagt sig (eller egentligen gjorde det nog redan i lördagskväll). Och istället börjar jag känna mig hoppfull och inse vilken prestation det egentligen var. Lingon var så blockerad av skotten att hon inte ens ville ha sitt favoritgodis men ändå valde hon att jobba tillsammans med mig. Det om något är ett bra tecken på hur långt vi faktiskt kommit. Det får mig att känna hopp inför framtiden.

Detta gjorde mig inspirerad till att ta tag i det där med bärande av föremål. Vi hade tydligen vilat oss i form inför den skylten. För hon tog leksaken varje gång jag sa ta den och höll den sen säkert i 1-2 sekunder. Yey! Vi får gå fort så löser det sig 😉

Kommentera

