Dropkick Murphys

Ojojoj, vad det var underbart. Har inte lyssnat på dem så mycket innan & trodde det skulle vara mycket hårdare så var inte säker på om jag skulle gilla det. Men oj det gjorde jag. Känner mig lite i sjunde himlen nu =) Tufft att en kille spelade säckpipa ju. Hur ofta är man på konsert med ett band där en spelar det? Visst det var lite dåligt ljud ibland men det gör inget. Det var en galen bra stämning så man blev glad. Kom till Stortorget typ en halvtimme innan det skulle börja & redan då stod folk & skrek Dropkick Murphys för fullt. Även bandet verkade trivas ju en av de som sjöng sa vid något tillfälle att hemma hade de inte fått lov att spela på ett torg så mitt inne i en stad för de hade folk ringt polisen igen. Men det är det kanske någon där långt bak som redan gjort här också, la han snabbt till haha Men oj det var bra som sagt. Känns inte riktigt att jag kan säga något annat än att konstatera det. Och att jag saknade min kamera väldigt mycket och att jag måste börja lyssna mer på dem =)

Kommentera

