Lillskitan hemma

Idag har lillskitan kommit hem till mig. Underbart att ha henne hemma och extra skönt är att hon inte alls markerade i ryggen och gick som vanligt nu. Så verkar som om vi kan ta och tävla ändå till helgen. Sen på måndag får hon hänga med föräldrarna igen till stugan. De är snälla och väntar att åka upp då så jag ska slippa åka upp dit för att hämta och lämna henne.

Har blivit lite småträning här hemma ikväll. Fick bli lite träning på sitt, ligg och stå. För mitt knä gör väldigt ont så fixar inte riktigt att träna stående. Sen blev det lite vänja sig vid nya buren träning också. Hon verka gilla den iaf. Så den ska användas till helgen. Ska testa min strategi att ha henne i buren tills precis när vi ska in. Hoppas det funkar på det sätt jag tror. Har även beställt en silver mesh duk som borde komma imorgon så den blir det nog också att inviga. Buren verkade iaf att gillas 🙂

Lingon

Kommentera

