Tankarna snurrar…

Känner mig så fruktansvärt förvirrad just nu. Trodde att vi hade lyckats besegra det där som gör att Lingon får ont. Men för några dagar börja jag fundera på om Lingon återigen mörkar för mig. Det är verkligen länge sedan som hon på något sätt markerat under massagen, men det som jag reagerade på var att det vid några tillfällen knäppte i hennes framben när hon bädda. Det har det inte gjort sedan vi började med rehabträningen. Så just nu vet jag varken ut eller in… Är det en annan som tolkar och tänker för mycket. Eller är det verkligen något? Usch just nu vet jag inte vad jag ska göra…

Lingon

Kommentera

