Mycket på G

Känns som om jag och lillskitan har mycket skoj på g den närmsta tiden. Den 11-13 juli kommer vi ju att börja semestern med att åka på rallyläger. Sen den 28-29 juli kommer vi och tre till åka upp till Hanna för ett miniläger. Ser fram mot det som tusan och kommer bli  så grymt.

 

Sen idag fick jag ett gästboksinlägg på facebook från en domare om att hon hade skickat pm till mig. Nej, det har du inte alls tänkte jag. Men fick för mig att kolla under övriga och där fanns det. Det var en fråga om vi inte ville  komma på en träningstävling som de skulle ha på Ystad Brukshundklubb nästa vecka. Visst vill vi det så nu ska vi dit =)

 

Känns skoj med massa kul saker att se fram emot.

 

Kommentera

