Rallyläger x2

(Börjar med att be om ursäkt om det blir ett väldigt rörigt inlägg. Hjärnan är lite lost efter dagar med hög feber)

Har länge velat gå kurs för Cristina Lundgren men det har aldrig blivit av. Skulle gått en helgskurs för henne för ett tag sedan men den blev tyvärr inställd. Så när jag såg att hon skulle ha ett sommarläger visste jag att det ville jag gå på. Men eftersom det är långt bort så hängde det på att om man skulle ha nånstans att bo eller inte. Men i helgen bokade vi övernattningsrummet som finns i träningshallen där lägret ska gå. Ska bli så jäkla kul.

Sen igår fick jag ett mail som gjorde mig glad. Hade innan satt upp mig på reservlistan för en endagskurs för Hanna som Ystad BK nästa helg. Tydligen hade detta blivit inställt så Eva Hansson istället ska ha ett helgläger så fick frågan om vi var intresserade av att komma. Tvekade inte en sekund utan mailade direkt och sa att vi kommer absolut. För förra sommaren gick vi ett sommarläger för henne och fick hur mycket hjälp som helst. Ska bli jäkligt skoj men måste säga att jag känner lite oro. Känns som detta kommer bli det ultimata testet för att vår rehabträning har funkat. Får hoppas att hon fixar två dagar med träning.

 

Kommentera

