Beslutsångest

Igår kunde man på Facebook läsa om ett rallyläger som skulle vara i sommar. Jag blev väldigt glad eftersom det är för en instruktör som jag verkligen vill gå kurs för, men det har tyvärr inte blivit av ännu. En gång kunde jag inte och en gång var jag anmäld men då var det för få anmälda så den ställdes in 😦

Så jublade lite för mig själv när jag såg det och ville egentligen anmäla mig direkt. Men var lite problem. Dels börjar det på en fredag så var tvungen att förankra det hos en kollega så jag kunde bli ledig. Det var ok för henne, så nu ska det bara talas med schemaläggarna så att det går att få ihop. Men sen är det ju en jobbigare anledning till att man tvekar och det är om Lingon fixar det. Just nu känns hon ju bra och inte verkar ha ont, men det är långt till juli och mycket kan hända. Så frågan är kommer det snabbt och bli fullt eller ska man ha is i magen och vänta att anmäla sig? Eller ska man bara köra och hoppas att det funkar. Ahhhhh, sån jävla beslutsångest…

Kommentera

