Anmälad skickad

Har sedan ett tag funderat på att byta brukshundklubb att träna på och tävla för.  Inte för att det är en dålig klubb, men har inte riktigt det som jag söker och det är vissa saker jag saknar. Har under ett tag sneglat lite på Svedala brukshundklubb. Skickade lite frågor till en som också var på Ystads sommarläger som jag vet tillhör Svedala. Så nu har jag skickat iväg en anmälan till deras träningsgrupp i rallylydnad. Så nu får man hoppas man får gå med där. För blir det så kommer Lingon och jag att börja tävla för dem istället… Så håll tummarna att det går vägen =)

 

Kommentera

