Biljett beställd =)

Sen de släppte att Thomas Järvheden skulle vara med på Ladies Night i år så var det ju ingen tvekan om att vi skulle dit. Hans fan måste ju vara där..

 

Sen när de släppte att Ronan Keating skulle vara med i bl.a. Malmö vaknade den förre detta pojkbandsnörden lite till liv. Var ju mest Take That jag gillade men även Boyzone. Så det skulle bli väldigt kul. En granne spelar ibland Picture of You med just dem. Så då kom jag på just det biljetter. Så ringde till ticnet för att beställa biljetter, Eftersom om man skulle ha biljetterna med ica-rabatt måste man ringa dit. Extra trevligt var ju att jag av mina kollegor fick presentkort hos ticnet i 30 årspresent så detta var första grejen som man utnyttjade presentkortet för. Får se vad mer man gör för pengarna.

 

 

 

En av mina favoritlåtar när jag lyssnade på dem.

Kommentera

