Underbar jäkla nyhet =)

För ett tag sedan skrev jag till en kompis på Facebook att jag hade den natten drömt att jag träffat på en viss sångare i Thirty Seconds to Mars så kunde ju inte låta bli att fråga när de skulle komma till Sverige. Fick svaret att de skulle komma till Göteborg i januari (har för mig att det var då iaf). Idag när jag gick in på Facebook hade Emma taggar mig i en kommentar att jag var läskig med mina drömmar. För idag har de släppt att i februari kommer det till Stockholm. Fel stad och fel månad men vad gör det? Vi ska få se Thirty Seconds to Mars igen. Förhoppningsvis utan de störiga människorna som man hamnade vid på Gröna Lund…

Kommentera

