Oj, jag råkade…

Jag hade 550 kronor i presentkort på CDON. Eftersom det är massa serier som jag följer som släpps på DVD nu under hösten har jag tänkt att skicka iväg en beställning och utnyttja dem. Och idag när jag gick in på Gratisbio så var CDON dagens erbjudande så man fick massa mer i ersättning om man beställde därifrån. Jag blev väldigt glad då man  kunde använda alla presentkorten på en gång. Så det var trevligt. Så blev en stor beställning jag gjorde men blev ju en hel del billigare. Och många pengar till mitt CDON+ konto =) Sen det trevliga med att förbeställa saker är ju att man inte får alla saker på en gång utan har massa saker att se fram emot.

 

Det som klickades hem var:

 

Gossip Girl säsong 6 redan släppt så den kommer jag få hem direkt =)

 

 

The Big Bang Theory säsong 6 släpps den 2 oktober

 

 

Glee säsong 4 släpps 25 september

 

Pretty Little Liars säsong 3 släpps 15 november

 

Criminal Minds säsong 8 släpps 9 oktober

 

Bones säsong 8 släpps 30 oktober…

 

yey kom igen nu hösten

Kommentera

