Fan vad underbart!

Idag gick bob hund ut med en nyhet som gjorde ens förkylda tillvaro lite bättre. Eftersom konserten på Far I Hatten den 5 oktober blivit utsåld så har de satt in en extra konsert dagen innan. Något som gjorde mig väldigt glad. Dels det verkar en väldigt sjuk kväll. Känns väldigt mycket bob hund över det hela och dels för att jag inte hade någon aning om att de skulle skulle spela där den femte. Men framförallt för att det var på min födelsedag. Finns det något bättre sätt att fira sin 30 årsdag än att gå på en konsert med ett bra band? Skulle inte tro det. Så ringde direkt till min bror och fråga om han ville hänga på. Vilket han så klart ville så nu har jag fixat biljetter till oss. Ska bli så jäkla grymt…

 

Dessutom så har de premiär för sin nya musikvideo idag

Kommentera

