Roliga veckan..

Imorgon ska jag och Sara på MACK för att se Måns Möller och Josefin Johansson. Ska bli så förbannat skoj.

 

Sen på torsdag bär det av till Lunds humorfestival för att se bl.a. Thomas Järvheden, Hasse Brontén, Simon Svensson och Jonatan Unge.

 

Sen på fredag är det återigen dags att se Måns då i hans show Jävla Pajas.

 

På lördag ska Lingon och jag först tävla. (Håll tummarna att vi fixar ett kvalificerande resultat och får en fin uppflyttningrosett) Sen beger jag mig återigen mot Lund för att se Özz Nujen och gå på Oslipats show där. Men tyvärr kommer jag att missa Jesper Rönndahl 😦

 

Kanske är det mer saker som man kommer få se men inte vad jag kommer på nu. Förbannat jäkla kul vecka kommer det bli. Förhoppningsvis kommer Lingon och jag att träna nånting nån gång. Dels inför tävlingen och dels inför kantarellsökskursen som vi ska på på söndag.

 

Kommentera

