Dålig Stämning i Ystad

I fredags tog Linda och jag tåget mot Ystad för att se Özz Nûjen i hans show Dålig stämning. Vi tog en tur inom pressbyrån för att handla lite och ha väldig kul åt massa olika saker. Gissar att alla trodde vi vår väldigt onyktra. När vi kom ut från Pressbyrån såg jag en telefonkiosk så då var vi ju tvungna att leka lite På Rymmen 🙂

Men sen vandrade vi vidare och väntade på att få lov att komma in i salongen. Väl inne såg det väldigt tomt ut längst framme. Något som gjorde mig lite bitter eftersom jag hade som bäst fått fram rad åtta. När Özz kom in på scenen så klagade han direkt och uppmana folk som satt långt bak att komma fram. Linda titta på mig och sa ska vi? Självklart var mitt svar. Kanske inte alltför förvånande att vi var bland de första som gick fram.

Showen var lika kul som alltid. Lite extra kul var att han tog in lite nytt denna gång. Han avslöjade även att till våren kommer han tillbaka med showen till Malmö. Det gillas 🙂

 


Kommentera

