En god idéhistoria

Josefin Johansson och Jesper Rönndahl satte upp den showen förra året på Lunds humorfestival. Men jag var seg i att köpa biljetter så de tog ju slut. Något som jag störde mig på väldigt mycket eftersom det var något som jag verkligen ville se. Så blev väldigt glad när de skulle köra den på några ställen under våren och ett av de ställena var Malmö. Lyckades även få Mathilda att inse att det var en kul grej och se.

 

Det tog en jäkla tid att komma in för det var massa problem med larmet på dörren där man ska in. Tillslut lyckades vi komma in och hitta platser längst fram, för där måste man ju sitta. Det första Mathilda säger till mig var: Släpp inte upp mig på scenen. Jag bits… Och vad händer när showen börjar? Ungefär två sekunder in i showen behövde de en frivillig och det blev Mathilda som Jeppe drog upp på scenen haha

 

Är verkligen glad att jag fick se denna show för den var riktigt grym för de är riktigt galna de två så de har kommit på saker som nog ingen annan hade kunnat göra. Så har du chansen att gå och se den så gör det för den är verkligen grym…

Kommentera

