Christmas Comedy

Just nu saknar jag fotograferandet extremt mycket av väldigt många orsaker men nog mest för att det känns nervöst att jag snart ska visa upp bilder för allmänheten. Känns alltid tryggare att visa upp bilderna här eller på facebook inte när människor kan se dem och prata med en samtidigt..

Mitt i allt detta kom jag på att jag inte lagt in bilderna från Christmas Comedy. Blev en del bilder, men fick min kamera inte riktigt att samarbeta med mig eftersom där vi satt hade man en perfekt vinkel in i en av strålkastarna som inte är så jättebra när man fotograferar =( Och sen blev även en del muttrande över folk som hade ”snott” våra platser. Men vi hade kul ändå, även om det nog skulle varit ännu roligare på onsdagens show då man fått se alla favoriterna…

Hasse Brontén var konferencier

Anders Ankan Johansson nämnde potatis vilket gjorde att Sara och jag skrattade väldigt mycket.
Han tyckte nog vi var lite extra konstiga då

Anna-Lena Brundin avslutade akt ett

Hasse Brontén

Özz Nûjen

Özz Nûjen pratar med någon i publiken.
För en gångs skull sa han inte något till oss.

En sista bild på Özz Nûjen =)

Sen avslutade Johan Glans kvällen

Kommentera

