Tid beställd

Har äntligen tagit och beställt tid för operation till Lingon. Blev inte riktigt så bra i tiden som jag hade tänkt mig =( Hade hoppas på att kunna få göra det så snart som möjligt för då för dels så kommer det vara en lång väntan från uppsatsen är inne tills opponeringen och sen hade man hunnit ta stygnen och allt sånt innan jag börjar min praktik. Nu blev det istället under min första praktikvecka =( Lite jobbigt då att det är på ett helt nytt ställe så man inte känner folket där. För den dagen hon blir opererad vill jag ju vara ledig iaf för vill vara med när hon åker till veterinären och ta emot henne när hon ska därifrån. Får hoppas att vi får schemat till den nya kursen snart för så man vet hur man kommer gå så jag kan prata med min handledare om jag kanske får ta någon dag i veckan innan mot att jag är ledig i den veckan då hon blivit opererad… Får hoppas det går vägen

Kommentera

