Jag råkade…

När jag var i Ullared blev jag besviken att jag inte hitta de aktivitetsspelen till Lingon som jag hade hoppats på att få med mig hem. Hittade dem på fyrbent.se där jag brukar beställa saker till henne men de var slut där med och de visste inte när de skulle få in dem =( Hittade dem på en annan sida men de var lite dyrare där men inte så farligt så tänkte beställa dem. Hela tiden när man hade lagt till saker verkade den som om det inte skulle vara någon frakt för det stod bara frakt – tills man kom till sista steget och då visade det sig att det kostade mängder så då sket det sig.

 

Av en slump hamnade jag inne på Tebas hemsida och där fanns de också. Att beställa till och med så då gjorde jag det =) Men sen visade det sig att man var tvungen att beställa för 250 så blev något tuggben och lite godis, för det har hon ju inte alls flera ton av. Lite störigt att jag inte upptäckte att de hade sådana spel för då hade jag kanske kunnat få mamma och pappa och stanna där när de åkte till stugan. De åker ju ändå förbi. Fast tror nog inte riktigt de hade förstått varför vi var i behov av de där spelen så var nog bättre att beställa dem själv. Längtar tills de kommer ska bli kul och se vad skruttan tycker om det. Hon älskar ju sitt andra spel.

Kommentera

