En godisburk

Har tagit o gjort en godisburk till min lilla bebis, som för övrigt snart kommer hem till mig igen 🙂 För ett tag sen hitta jag en påse med godis som var delat till när vi har varit på Limhamnsfältet någon gång. Det var väldigt smart för då kunde man väldigt snabbt o lätt ta en paus i pluggandet för att sysselsätta henne med något av hennes aktivitetsspel. Och eftersom hon har en massa godis i sitt skåp har jag funderat på att göra en burk med delat godis så man alltid har sånt. Idag blev det att jag gjorde det. Blev en massa olika sorters stripsgodis som åkte ner i burken. Gillar sånt godis för bli så drygt när man har en liten vovve. Brukar dela dem i tre delar på längden och sen klipper jag dem i småbitar. Hur bra som helst. Och nu har jag en hel burk så nu kan vi spela massa med spel och åka på utflykter på roliga ställen 🙂

hundgodis
Kommentera

