Min duktiga vovve

Idag var det kurs igen eller inte riktigt. För är så att vi inte instruktörledd lektion varje gång utan ibland har vi uppehåll så vi i gruppen kan träffas och träna tillsammans. Idag var en sådana dag. Visste inte om det var någon annan som skulle dyka upp men jag åkte dit ändå. Det dök upp två till och vi körde lite övningar som de gjorde sist det var kurs när vi inte var där. Tränande en del på framförbyte runt ett hinder som vi inte fixa alls sist vi var på kursen. Dels för min hjärna inte kunde tänka och förstå det och dels för att vi aldrig hade gjort det innan. Men idag funka det som sagt väldigt bra. Och slalomen funkade grymt idag. Min älskade lilla vovve du gör mig så glad och jag är verkligen glad att jag får dela denna resa med dig.

Lingon

Kommentera

