Hjärnan fungerar inte…

Ungefär känns det idag. Så var inte mycket som stämde idag på kursen. Vi tränade framförbyten på ett sätt som vi aldrig gjort innan och jag fick verkligen inte ihop det i mitt huvud. Vilket inte gjorde det så lätt för Lingon. Även om min huvud hade fungerat så hade hon nog varit förvirrad eftersom det inte är något vi gjort innan.

 

Sen hade hon en idé för sig att hon tjuvstartade en massa idag. Lite förvånande för det har hon aldrig gjort innan men idag gjorde hon det flera gånger.

 

Imorgon ska jag på en konkursutförsäljning som startar redan kl 7 imorgon. Hade tänkt vara där då för det är en jacka som jag sett när jag gått förbi som jag tycker är jäkligt snygg så med lite tur får man sig en sån. Och det borde inte ta så lång tid, man får ju hoppas att där inte är för många människor, så hade jag tänkt ta en tur till klubben och träna lite mer på grejerna innan det är någon som ändrat på dem. Med lite tur fungerar hjärnan bättre då. Sen blir det hem och tvätta och plugga…

Lingon

Kommentera

