Jag råka…

När Lingon och jag stod och vänta på bussen hem efter kursen i måndags fördrev jag tiden genom att titta på grejerna som fanns i skyltfönstret på Skivesset. Där fanns den sista säsongen av Ghost Whisperer för 200 spänn. Så igår var jag bara tvungen att ta en tur dit för den boxen släpptes ju den 24 augusti så man får ju passa på.

Hade först inte tänkt kolla bland skivorna men sen slog det mig att de kanske hade någon skiva med Dropkick Murphys så jag gick dit. Hitta ingen skiva med dem men hittade en med Flogging Molly. Ännu bättre ju för med dem har jag ju ingen skiva. Har funderat på att köpa denna skiva eftersom det är 2 cd-skivor och en dvd och dessutom är allt live. Så den fick också följa med mig hem.

2011971358465440739531_sbig
Kommentera

