Lunds humorfestival igen…

Var egentligen inte meningen att jag skulle hit idag. Men kändes som man inte fick nog igår och sjukt mycket man ville se idag. Har precis sett Oslipats improstandupföreställning. Som vanligt när Oslipat är inblandade så är det grymt. Tack för biljetten Fritte.

Just nu gör jag inte så mycket mer än bara väntar. 19.30 ska jag gå på Prickpricks show. Men om en kvart slutar en kompis som funktionär så då kan man roa sig med henne.

Funderade på att se Ryska Posten men bestämde mig lite sent så då var det tre mil kö till biljetterna och inte många minuter tills det börja så det sket sig. Mitt i min vänta bestämde jag mig att jag skulle se krogshowen igen, en biljett kan man ju betala för. Men den var slutsåld så det sket sig. Fast har ju i och dör sig sett den två gånger innan så det får väl räcka

Kommentera

