Min lilla sötnos…

Min lilla vovve är verkligen inte morgonpigg, inte för jag klagar det är härligt att få kunna sova på morgonen utan att hon står och hoppar för hon vill ut, om hon inte är hos föräldrarna vill säga då är hon på helspänn så pappa och Tessan ska smita ut utan henne. När jag fick henne så titta hon bara på en när man ville gå upp tidigt med en blick som sa smart tänkt… Gå du upp men jag sover vidare. Men idag gjorde hon något som hon inte gjort innan. Hon hade kurat ihop sig så hon låg mot min kudde och jag frågade henne om vi skulle gå upp. Något som hon tydligen inte tyckte för hon tog sin tass och tryckte mot min mun för att få tyst på mig. Haha hon är så söt min lilla vovve…

lingon_124333750

Kommentera

