Fotografering nummer 4!

Idag gjorde jag fotografering nummer 4 till mitt projekt. Denna gång var det Josefin Johansson som skulle fotograferas. Denna fotografering skulle göras i skolan eftersom jag gick till kl fyra så är där nästan ingen där då så då kunde vi leka loss =) Jag hade tänkt att vi skulle vara i ett visst grupprum som är extremt stort och därför inte ger skolkänslan som när man är i andra grupprum. Men det visade det sig att det hade gjorts om till personalrum så vi fick helt enkelt improvisera lite. Blev att vi var ute i korridoren =)

Hade sagt att det inte skulle ta så lång tid men Josefin lekte en massa med mina My Little Ponys så det blev att vi höll på väldigt länge så jag fick mängder med kort =) Tyvärr har en del blivit lite överexponerade =( Lite synd på en av dem iaf som jag kanske hade velat använda mig av så funderar på att leka försöka leka lite i photoshop. Men annars har jag ju mängder med andra bilder att välja på… Känns väldigt skönt att ha en bild till fixad. Här är ett litet smakprov.

josefin-johansson-3944_122498865

Kommentera

