Taskigt värre…

Av någon anledning har jag aldrig köpt Thirty Seconds to Mars senaste platta This Is War. Har inte riktigt tyckt om den när jag har lyssnat på den på Spotify. Men efter jag såg dem live i somras hände något och jag börja gilla den extremt mycket. Sen fick jag reda på att det skulle komma ut en deluxeversion av skivan där det även skulle vara med en DVD. Därför bestämde jag mig för att vänta och köpa den när den kom ut. För ett tag sedan fick jag ett bevakningsmail från CDON om att den nu kunde beställas och att releasedatum var satt till den 22 november.
Igår såg jag att Thirty Seconds to Mars sa att datumet var flyttat till den 29 november. Och igår när jag gick in på CDON för att titta kunde man inte längre förbeställa den =( Och idag när jag tittar så står det preliminärt releasedatum 2010-12-01. Suck ännu längre bort. Vill ju ha nu…

this_is_war_deluxe_cddvd-12582236-frntl_117684285

Kommentera

