Handledning igår

Igår hade vi vår första handledning till projektet. Detta var för läraren som har hand om det skriftliga, men blev ändå att vi fick prata en del om våra tankar kring vad vi har valt som projekt. Jag var föst ut och var nog den som de lades mest tid på. Så det var kanske lite jobbigt eftersom jag fick gå en del i försvarsställning. Men det gör mig inte något för jag tror på min tanke. Sen visade det sig att läraren hade missförstått mig. Hon trodde bara att jag skulle lyfta ut komikerna ur deras vanliga arena och fotografera dem nån annanstans och på så sätt skulle allt bli självklart. Hade det varit så jag tänkt förstår jag att hon reagera men jag kommer ju använda mig av en del rekvisita för att det ska bli förståligt. Så när jag hade förklarat det blev hon väldigt diggande av min idé, så det var ju kul.

Det jag inte har lyckats bestämma mig om däremot är själva redovisningsformen för bilderna. Läraren såg en tidningsartikel. Känns på sätt och vis lite roligt men lite jobbigt för då måste jag skriva en massa till. Samtidigt måste jag ju ha en del text med så jag får förklarat vad det egentligen ska vara. Får nog fundera lite på det.

Kommentera

