Blött, blött, blött

Idag var det agilitykurs för mig och Lingon. Det regna hela tiden och jag hade varit så smart och sprungit ifrån mina regnbyxor och Lingons regntäcke. Men det var en som hade ett extra täcke med sig som Lingon fick låna så det var mest matte som blev blöt. Hade en halv sjö i vardera av mina skor…

Lillskitan var väldigt pipig idag men har nog att göra med att hon precis börjat löpa. Trots det gick det väldigt bra idag. Hon fick lite konstiga idéer för sig en kort stund när det var däcket och vid slalomen. Tur att det gick snabbt över =) Sen nu på slutet ville hon inte springa in i tunneln men tror det har att göra med att hon tyckte det var för mörkt för hon brukar älska springa i tunnlar och aldrig tvekar.

Nu får vi väl tyvärr göra ett litet uppehåll i vår träning iom löpningen. Kanske ska försöka ta en tur dit imorgon och/eller torsdag förmiddag då jag är ledig. För vi behöver verkligen träna det märks att vi har bytat kursledare nu som vill lägga upp allt på ett helt annat sätt än hon som vi hade innan. Det är jobbigt för det leder till att vi måste vänja oss av vid och lägga om sättet som vi har tränat nu i ett år. Suck! Men vi ska nog komma på en bra lösning, hoppas jag…

Kommentera

