Sovande Lingon

Tror vi är lika trötta både Lingon och jag just nu. Fast varje gång vi har varit hemma hos föräldrarna så snarkar hon alltid väldigt gott när vi kommer hem och idag är inget undantag. Just nu ligger hon här precis brevid mig med hakan vilande på min högerarm. Hon är så söt min lilla hund. Nu är som sagt jobbet slut så nu blir det några dagar med att bara umgås och ta en rejäl sovmorgon innan skolan drar igång. Men då är det inte lika långa dagar som när jag jobbade så det är ju skönt

Kommentera

