Förvirrad dag, förvirrade känslor

Känner mig så förirrad idag och vet inte riktigt hur jag känner mig.

Dels känner jag mig lite glad för ikväll ska jag och Sara till MACK och se Robin Paulsson. Ska bli skoj som fan. Även om det känns lite oroande med tanke på hur det gick när man såg honom förra veckan.

Dels känner mig ledsen för det idag är 11 år sedan Bettan dog. Trots att det gått så lång tid gör det fortarande ont om hur plötsligt du fick lämna oss. Du kommer alltid ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta.

Framförallt känner jag mig ofantligt orolig. Idag är dagen då min älskade Tessan ska opereras. Just nu är hon hos veterinären. Borde egentligen skriva på min individuella matteuppgift men istället blir det att jag och Lingon tillsammans hoppas på att allt ska gå bra idag och att skiten ska vara borta sen för vi klarar oss inte utan dig…

BettanMin älskade Bettan ❤

Tessan

Min underbara älskade Tessan

Kommentera

